Cava d'Oro aduce Grand Effie-ul pentru Papaya Advertising

Campania pentru Cava D’Oro – ‚A drop of style in your life‘ aduce Grand Effie-ul 2009 agentiei Papaya Advertising, prezenta pentru prima data la Effie. Agentia a mai castigat patru Gold Effie si un Bronze Effie, pentru campaniile derulate pentru Cava D’Oro si CEC Bank.

In clasamentul agentiilor, Papaya Advertising este urmata de Leo Burnett&Target cu doua Gold Effie-uri, un Silver si un Bronze si Next Advertising, cu un Gold si doua Silver si Graffiti BBDO patru Silver Effie-uri.

Campania "A drop of style in Your Life" pentru brandul Cava D'Oro, a fost premiata cu Gold Effie la categoria Alcoholic Beverages si in sectiunea speciala David vs. Goliath. Campania de promovare pentru Cava d'Oro a avut un buget net de 400.000 de euro.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Festivaluri

Sectiune


Comentarii

Gia Codrescu
acum 11 ani
Foarte bine a iesit, am scris si eu cateva impresii si am pus doua filmulete cu atmosfera de acolo http://www.admasters.ro/effie-2009 :) Felicitari castigatorilor! :)


Branded


Related