Cava d'Oro aduce Grand Effie-ul pentru Papaya Advertising

Campania pentru Cava D’Oro – ‚A drop of style in your life‘ aduce Grand Effie-ul 2009 agentiei Papaya Advertising, prezenta pentru prima data la Effie. Agentia a mai castigat patru Gold Effie si un Bronze Effie, pentru campaniile derulate pentru Cava D’Oro si CEC Bank.

In clasamentul agentiilor, Papaya Advertising este urmata de Leo Burnett&Target cu doua Gold Effie-uri, un Silver si un Bronze si Next Advertising, cu un Gold si doua Silver si Graffiti BBDO patru Silver Effie-uri.

Campania "A drop of style in Your Life" pentru brandul Cava D'Oro, a fost premiata cu Gold Effie la categoria Alcoholic Beverages si in sectiunea speciala David vs. Goliath. Campania de promovare pentru Cava d'Oro a avut un buget net de 400.000 de euro.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune


Comentarii

Gia Codrescu
acum 14 ani
Foarte bine a iesit, am scris si eu cateva impresii si am pus doua filmulete cu atmosfera de acolo http://www.admasters.ro/effie-2009 :) Felicitari castigatorilor! :)


Branded


Related