Caroli a investit 1,3 milioane de euro pentru o cota de piata de 15%

Sub sloganul „Caroli. Tine romanul in miscare!”, compania Caroli Foods a investit 1,3 milioane de euro in research-ul, productia si implementarea unei noi platforme de comunicare de brand, conform reprezentantilor companiei.

Reprezentantii Caroli au ca obiectiv cresterea perceptiei brandului in mintea consumatorului cu 50% si atingerea unei cote de piata de 15%, pana la sfarsitul acestui an.  

„Brandurile puternice sunt cele care investesc si care se ghideaza dupa nevoile consumatorilor. Credem ca meritul unui brand sta in consumatorii sai si de aceea noua platforma de comunicare vine sa transmita mai degraba un mesaj emotional, acela de recunoastere si gratitudine pentru toate categoriile sale de consumatori: studenti, muncitori, scolari, functionarii din birouri, DJ, taximetristi etc” a declarat Andrew Taylor, Vicepresedinte Comercial Caroli Foods.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related