Dove se promoveaza pe facebook.com

Dove a testat perceptia asupra noului produs Dove Hair Minimising pe facebook.com, aceasta fiind prima conferinta de acest gen din Romania.

Bloggeritele, cititoarele de bloguri si utilizatoarele site-urilor de socializare online au avut posibilitatea, in aceasta perioada, sa afle mai multe informatii despre noul deodorant Dove Hair Minimising si sa-si posteze impresiile despre noul produs intr-o conferinta organizata pe facebook.com.

Evenimentul de promovarea al noului deodorant a fost organizat de agentiile Standout si Mindshare.

”Aceasta campanie a fost o surpriza placuta, interactiva, care ne-a confirmat inca o data ca mediul online ne ajuta sa comunicam cel mai eficient cu cele care vor sa experimenteze Dove in fiecare zi, si sunt deschise sa comunice si altora experienta lor”, a declarat Liliana Caimacan, Category Brand Manager Dove.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


MindShare Media

Mindshare are a global, multi-award winning, media agency network of 9300 people across 86 countries united by the desire to create new media experiences. What we do Modern marketing requires more than just media... vezi detalii »

Branduri

Pozitii

Sectiune



Branded


Related