Dove se promoveaza pe facebook.com

Dove a testat perceptia asupra noului produs Dove Hair Minimising pe facebook.com, aceasta fiind prima conferinta de acest gen din Romania.

Bloggeritele, cititoarele de bloguri si utilizatoarele site-urilor de socializare online au avut posibilitatea, in aceasta perioada, sa afle mai multe informatii despre noul deodorant Dove Hair Minimising si sa-si posteze impresiile despre noul produs intr-o conferinta organizata pe facebook.com.

Evenimentul de promovarea al noului deodorant a fost organizat de agentiile Standout si Mindshare.

”Aceasta campanie a fost o surpriza placuta, interactiva, care ne-a confirmat inca o data ca mediul online ne ajuta sa comunicam cel mai eficient cu cele care vor sa experimenteze Dove in fiecare zi, si sunt deschise sa comunice si altora experienta lor”, a declarat Liliana Caimacan, Category Brand Manager Dove.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Pozitii

Sectiune



Branded


Related