Asculta o carte!

un interviu cu Ramona Craciun, Coordonator PR si Marketing, Humanitas Multimedia

Desi la inceput in Romania, piata audiobook-urilor tinde sa castige din ce in ce mai multi “ascultatori” si se dovedeste o metoda de marketing eficienta de a atrage iubitorii de carte si de cultura. Chiar daca marile grupuri editoriale nu si-au dezvoltat inca departamente specializate pentru acest domeniu exista insa o tendinta a acestora de a se orienta si a se dezvolta in aceasta directie. Editura Humanitas este cea mai implicata in acest domeniu de aceea Ramona Craciun, coordonatorul de PR si marketing al Humanitas Multimedia ne va impartasi cateva din tendintele acestei piete, despre profilul consumatorului de audiobook-uri, dar si despre cele mai eficiente metode de promovare.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Sectiune


Comentarii

Razvan Atim
acum 14 ani
hai sa fim seriosi! audio-cartile sint pentru cine? cine are timp sa "asculte" o carte? si cum asculti o carte? poate numai cu ochii inchisi sau in liniste deplina.

altfel pe mine personal m-ar distrage orice misca si e cit de cit interesant astfel incit sa-mi capteze atentia si sa nu mai "aud" cartea.

asta suna chiar mai rau ca superstitia aia babeasca cind isi bagau cartile sub perna ca, peste noapte, sa le intre informatia in cap fara sa mai fie nevoie sa si citeasca.

copiii pot asculta o carte, la adulti e alta "poveste". si pui pauza cind in loc de semnul de carte? si vocea reia din acelasi punct. uahahaha.

nu mai pun la socoteala ca mai e si memoria vizuala care cintareste destul de greu in cazul cititului. iti poti aminti mai bine un citat recreind in memorie pagina unde l-ai gasit...

mi se pare un proiect ratat din start. nu poate sa aiba un trend ascendent.

Andrei Rebegea
acum 14 ani
sunt o gramada de oameni care se pot detasa de tot ce e in jur razvan1st... eu am ascultat pana acuma aproximativ 5 carti si am descoperit acest segment de 2 saptamani :)

oricand am timp sau cand am de facut un drum imi iau si mp3-player-ul la mine si ascult povesti interesante

e o piata care mai are mult de crescut... atata timp cat in strainatate acest trend este foarte bine dezvoltat, o sa ajunga si la noi in curand

Adriana Pricope
acum 14 ani
Este un concept foarte bun.

Ganditi-va la timpii morti pierduti in autobuze, metro, tren sau la volan - in loc de muzica se poate asculta o carte.

Eu ascult lectii de greaca de 3 luni,la sala, cand sunt singura pe strada sau inainte de culcare - unde mai pui ca nici nu imi mai obosesc ochii dupa o zi de munca la pc.

Ma incanta ideea de audiobook - in afara se folosesc acestea de ceva ani buni, noi suntem codasi ... si carcotasi :) Hai sa vedem si aspectele pozitie ;)



Branded


Related