"Influenta muncii intr-un mediu dominat de barbati s-a vazut intai in atitudine si apoi in imbracaminte"

interviu cu Nina Bratfalean, Director de Marketing, BMW Group Romania

Si-a descoperit pasiunea pentru automobile acum noua ani iar dorinta de a avansa au propulsat-o pe Nina Bratfalean de pe functia de PR detinuta in 2000 la cea de director de marketing al diviziei din Romania a BMW Group, unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata premium de automobile. Totul a pornit de la absolvirea Facultatii SELS (Studii Economice in Limbi Straine) din cadrul A.S.E. (Academia de Studii Economice), dupa care a obtinut un Business Administration Degree, pentru ca in final sa-si obtina doctoratul in comunicare.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Sectiune


Comentarii

Sebastian Olar
acum 15 ani
Avem asa:

1. BMW, brandul care sponsorizeaza TED, care este sinonim cu excelenta/ inovatie/ performanta cutting-edge.

2. Beamve, verisorul tuciuriu (cu geamuri fumurii), de Romania, al campionului bavarez, un brand cocalaro-interlopo-manelisto-patrono-tzarano-ceafa groasa.

Ma puteti contrazice? :P

Sau v-ati gandit vreodata sa de-cocalarizati brandul?

*imi cer scuze pentru folosirea unor cuvinte care nu apar in DEX

Sorin Axinte
acum 15 ani
Care este "adevaratul portret" al posesorului de BMW?... (nu este o intrebare retorica).

Si ma opresc (inainte de a deveni malitios) cu speranta ca va aparea (de la d-ra Bratfalean sau din alta parte) un raspuns relevant si iluminant, fie el si ultrasuccint.

Motivul intrebarii este unul personal, in primul rind. Sint fan al brandului BMW (dar nu si al masinilor produse in ultimii 15 ani - cu foarte mici exceptii). Si detinator (& driver) al unui coupe 325ix care implineste 20 de ani gloriosi in noiembrie.

Asadar, as vrea sa aflu daca eu si altii ca mine sintem "adevarati posesori" de BMW :)

Multumesc anticipat.

Sebastian Olar
acum 14 ani
feedback
adina daniela manascu
acum 13 ani
Se pare ca nimeni din compania BMW nu a catadicsit sa dea un raspuns....

Deci, da. Este un brand CIMPTC (a se citi mesajul lui sebastian pentru mai multe lamuriri)



Branded


Related