Fabryo investeste in noua identitate a marcii Savana

Producatorul de vopsele Fabryo Corporation re-lanseaza gamele Savana si Savana cu Teflon in ambalaje noi, investind atat in design cat si in tehnologii de productie si imprimare de ambalaj.

„Savana si Savana cu Teflon au inregistrat cresteri spectaculoase in ultimii trei ani, in vanzari, notorietate si cota de piata in conditiile in care Savana este un brand tanar, care a redefinit dinamica segmentului premium. Prin noile ambalaje adaugam valoare – equity – si la nivelul brandului” a declarat director de Marketing Fabryo Corporation, Stefan Teodorescu.

Ambalajul Savana, creat si desenat de Brandient in 2006, a primit de-a lungul timpului trei premii internationale si poate fi gasit intr-o selectie respectabila, in doua carti interntionale despre design.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Sectiune



Related