A doua editie a IAA Excellence Awards si-a desemnat castigatorii

La 15 ani de IAA in Romania, intr-un cadru festiv, intreaga industrie de marketing si si comunicare i-a sarbatorit pe 18 februarie, pe cei care prin actiunile, atitudinea sau initiativele lor au creat un standard profesional si etic pentru intreaga industrie de marcomm.
Mihai Barsan, Group Brand Manager al companiei URSUS Breweries, a primit unul dintre premiile de excelenta IAA, pentru viziune si leadership in transformarea brandului Timisoreana in cea mai vanduta bere din Romania si pentru implicare in educatia continua a industriei de marketing si comunicare, in calitate de professor de Administrarea Afacerilor la Scoala IAA.
Maria Pichiu, Brand Manager P&G, Raluca Mihailescu, assistent Brand Manager P&G si Elena Ionita, directorul de planning de la Leo Burnett au fost premiate pentru creativitate in strategie si eficienta in comunicare in Campania Wash& Go.
Petrom s-a numarat printre premiantii IAA si a fost recompensata pentru platforma de Corporate Social Responsibility “Respect penru Viitor”.
Rafael Treguer, directorul de marketing Dacia Renault, a fost recompensat cu un premiu de excelenta pentru succesul si viziunea dezvoltarii si implementarii strategiilor de marketing si branding care au sustinut cresterea vanzarilor de automobile Dacia in Romania si impunerea marcii peste hotare ».
Programele “Inventeaza-ti viitorul” si “Orizonturi deschise” prin care sunt acordate annual 5,000 de burse pentru elevii de liceu, 500 de burse pentru studenti si 50 de burse pentru masteranzi si doctoranzi, i-a adus Fundatiei Dinu Patriciu un premiu de excelenta.
Bogdan Nitu, manager al Webstyler a primit un premiu pentru « performantele constante in comunicarea online, si pentru aspiratia catre excelenta, recompensate de unica nominalizare digital media Cannes 2008 ».
Postul de televiziune Realitatea TV, a fost premiata pentru programul “Romania prinde radacini », parte a campaniei Cod Verde.
Paula Herlo si Cosmin Stan, PRO TV, au primt cel mai important premiu de televiziune, “EMMY », primul care revine unei statii de televiziune din Europa de Est. Cele trei reportaje premiate sunt parte din Campania “Tu stii ce mai face copilul tau ?”
Un premiu de excelenta a primit si Gabriela Lungu, Managing Partner The Practice, pentru “contributia sustinuta la cresterea reputatiei si nivelului profesional in relatii publice si pentru cele 7 campanii si programe de PR care au obtinut 14 nominalizari si au castigat 8 premii locale si internationale ».
Singurul creativ roman care a contribuit la o serie de lucrari premiate cu Silver la Cannes Lions 2008, Mihnea Gheorghiu, student la Miami AdSchool, s-a bucurat, de asemenea, pentru premiul oferiot de IAA. Serban Alexandrescu, Headvertising, a fost ales de juriul IAA, drept unul dintre cei mai « verticali in promovarea originalitatii si a principiilor etice in creatia publicitara, pentru contributia la lansarea Art Director’s Club in Romania si pentru implicarea in Scoala ADC lansata in 2008 ».
Dan Puric a fost desemnat “omul-fenomen », deoarece si-a pus notorietatea dobandita ca actor in slujba unui ideal inaltator, prin volumul “Cine Suntem ?” si prin toate aparitiile sale publice.
Cei care au mai primit distinctii, in prima parte a serii, au fost fostii presedinti IAA: Mihail Vartosu, Bogdan Enoiu, Veronica Savanciuc, Mihai Ghyka, dar si acele persoane care constant au sprijinit asociatia dar si industria in general: Radu Florescu, Manuela Necula, Mihaela Ungar, Sorin Psatta, Alexandra Gatej, Giulia Burlui.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


GMP+WEBSTYLER

In 2018, agentiile GMP Advertising si Webstyler au fuzionat, formand o singura agentie cu servicii intergrate GMP+WEBSTYLER, parte din GMP Group alaturi de GMP PR, Chapter 4 si Point Public Affairs. Cele doua agentii... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related