Povestea deloc stanjenitoare a efectelor Furazolidonului

un studiu de caz prezentat de Simina Leotescu, Head of Strategic Planning, Propaganda

Furazolidon este MARCA DE TOP PRIN DEFINITIE. Detine un procent de 41%, 56%, respectiv 86%, in termeni de volum de vanzari si brand awareness, la nivel spontan, cat si ca valori profunde ale marcii. Este urmat de catre Smecta (18%, 33%, 74%) si Saprosan (15%, 29%, 71%).

Furazolidon este MARCA CEA MAI VANDUTA. Ca volum detine o cota de piata de 48% si este urmata iarasi de catre Smecta (14%) si Saprosan (14%). Iar ca valoare, detine o cota de piata de aproximativ 40%, urmata de catre Smecta - 19% si Saprosan - 15%.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Companii

Sectiune



Branded


Related