Vodafone Business Profiles: noul portofoliu de abonamente pentru clientii business Vodafone

In urma unui studiu de piata realizat pe baza de clienti ai serviciilor de business Vodafone, care a aratat ca peste jumatate dintre companii foloseau, pe langa abonamentul principal, numeroase optiuni, pentru a-si acoperi alte servicii de comunicare in afara de cele de voce, Vodafone Romania a lansat astazi noul portofoliu de abonamente pentru companii, informeaza un comunicat emis de Vodafone Romania.

Vodafone Business Profiles pune accentul pe nevoile diferite ale angajatilor si incurajeaza utilizarea serviciilor de date mobile, a aplicatiilor si a smartphone-urilor.

„Cu noul portofoliu de business, marcam trecerea catre o noua abordare a pietei, in care ne concentram pe nevoile specifice ale fiecarei companii, si nu pe produsul propriu-zis. Vodafone Business Profiles sunt concepute pentru a-i ajuta pe clientii nostri sa isi aleaga serviciile de comunicatii in functie de nevoile reale ale fiecarei categorii de angajati si, in acelasi timp, sa isi optimizeze costurile. Noua structura de abonamente porneste de la nevoile de baza, constand in servicii de voce in reteaua Vodafone si in alte retele, si ajunge la pachetele superioare, cu un numar sporit de minute, SMS-uri, convorbiri in roaming si Internet pe mobil. Prin aceasta abordare, dorim sa incurajam adoptia sporita a serviciilor de date mobile, a aplicatiilor si smartphone-urilor in randul utilizatorilor de business”, a declarat Andres Vicente (Chief Commercial Officer, Enterprise Business Unit, Vodafone Romania).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related