Andres Vicente si Benoit Valla (Vodafone) despre Vodafone Office Complet, noul pachet destinat IMM-urilor

Vodafone a organizat astazi un eveniment in cadrul caruia Andres Vicente (Chief Commercial Officer, Enterprise Business Unit, Vodafone Romania) si Benoit Valla (Enterprise Marketing Director, Vodafone Romania) au prezentat un nou pachet integrat de servicii de comunicare destinat firmelor mici si mijlocii care va fi promovat prin intermediul unei campanii de comunicare in print, OOH, online si retail.

Pachetul Vodafone Office Complet, care vine impreuna cu abonamentele de grup Vodafone Business Profiles, include servicii nelimitate catre toate retelele fixe nationale, de pe toate numelere din grup (fixe sau mobile), minute catre retelele mobile de pe toate SIM-urile de voce mobila ale companiei, apeluri nelimitate in cadrul grupului de voce fixa si mobila, linie de voce fixa cu apeluri nelimitate in retelele nationale fixe si internationale (in Europa catre retelele fixe, in SUA, Canada, Israel catre retelele fixe si mobile) si 1.000 de minute nationale mobile, internet fix cu trafic nelimitat si router wireless.

Vodafone Office Complet mai include serviciul Fax2Email, serviciul de transfer gratuit al apelurilor intre angajati si telefonul fix Dect Panasonic. Pretul unui astfel de pachet pentru IMM-uri  incepe de la 29 EUR, fara TVA (minim 3 SIM-uri de voce mobila activate in grup), iar oferta este valabila pana la 30 noiembrie 2012.

In cadrul evenimentului, Andres Vicente a subliniat si nevoile segmentului de IMM-uri care au dus la conturarea acestui pachet. Astfel, clientii din aceasta categorie simt nevoia de mobilitate, de flexibilitate, de a integra cat mai multe servicii la cel mai bun pret, de inovare si de reducere a costurilor.

Benoir Valla a adaugat pentru SMARK faptul ca acestei nevoi au fost evidentiate de diversele studii realizate de companie: "Am facut mai multe tipuri de research. Mai mult de 15% dintre companiile din Romania sunt clientii nostri, vorbim in mod regulat cu ei, ii intrebam nevoile lor. In plus de asta, derulam si studiile normale, focus grupuri, studii calitative pentru a putea formula corect propunerea noastra".

Acest pachet este adresat clientilor apartinand segmentului IMM-urilor, insa Vodafone se adreseaza tuturor companiilor, mici sau mari. Despre diferentele dintre ele Benoit Valla spune: "Nevoile de baza pentru a comunica sunt aceleasi. Insa diferentele apar in ceea ce priveste managementul acestora. Pentru companiile mici lucrurile trebuie sa fie simple, pentru a nu-si face griji in privinta gospodaririi acestor aspecte. In cazul companiilor mari, acestea dispun de IT Managers si Telecom Managers care preiau complexitatea acestui lucru".

Vodafone a mai anuntat si posibilitatea ca IMM-urile sa isi promoveze afacerea in online prin intemediul bannerelor achizitionate de Vodafone. Astfel, incepand cu luna septembrie, orice firma care doreste sa se foloseasca de aceasta oportunitate poate folosi bannerele interactive din campanie si poate beneficia de afisari gratuite, pe diverse site-uri.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related