Crunch – ultimul produs din portofoliul Nestle Confectionery UK care renunta la ingredientele artificiale

Compania producatoare de dulciuri Nestle din Regatul Unit a renuntat la toate ingredientele artificiale pentru produsele ei, batonul de ciocolata Nestle Crunch fiind ultimul din portofoliul de 79 de produse care renunta la coloranti, arome si conservanti artficiali, conform unui comunicat de pe site-ul companiei. Inlocuirea ingredientelor artificiale a venit ca urmare a unei strategii de cercetare si dezvoltare de produse care a inceput in 2005 si care a dus la schimbarea a mai mult de 80 de ingrediente.

 “Acesta este un pas foarte important. Nestle este mandru sa fie singura companie mare producatoare de dulciuri din Regatul Unit care anunta faptul ca are in portofoliu produse 100% fara conservanti, arome si coloranti artificiali. Pentru a ajunge aici, Nestle Confectionery si furnizorii nostri au muncit mult pentru a se asigura ca nu compromitem si mentinem aceeasi calitate si gust pentru toate brandurile noastre”, a declarat David Rennie (Managing Director, Nestle Confectionery Regatul Unit).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Oameni

Sectiune



Branded


Related