Vanzarile Grupului Campari au ajuns la 1,274.2 milioane euro in 2011, o crestere de 9,6%

Intregul an 2011 s-a aratat a fi unul pozitiv pentru Campari-Milano S.p.A., cu cresteri solide pe toti indicatorii de performanta ai business-ului, potrivit rezultatelor anuntate de companie pentru anul 2011 incheiat la 31 decembrie 2011.

Vanzarile au ajuns la 1,274.2 milioane euro, o crestere de 9,6% si o crestere organica de 8,8%. O crestere puternica a fost inregistrata la nivelul indicatorilor performantelor financiare, EBITDA inregistrand +10,3%, in ciuda investiriilor mari efectuate in marketing. Profitul net al grupului a fost de 159.2 milioane euro, profitul net ajustat fiind de 167.5 milioane euro.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Pozitii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related