Cosmote Romania: rezultate financiare, actiuni si strategii de marketing in 2011

Cosmote Romania: rezultate financiare, actiuni si strategii de marketing in 2011

O privire de ansamblu asupra pietei de telecomunicatii ne releva o maturizare a acesteia in cei trei ani de criza, dand nastere unei competitii stranse si unei incertitudii prelungite asupra evolutiei economiei. Pentru a vedea cum a aratat activitatea Cosmote Romania in anul de criza 2011, care au fost rezultatele obtinute si ce parghii au fost utilizate pentru a-si atinge obiectivele, am stat de vorba cu Panos Makris, Chief Commercial Officer Cosmote Romania.

Panos Makris rezuma climatul economic al anului precedent spunand ca acesta “a fost afectat negativ de scaderea venitului pe gospodarie, taxe mai mari si cresterea somajului” . “Mai mult”, spune acesta, “trebuie sa luam in considerare ca nivelul tarifelor este mult mai mic in Romania comparativ cu majoritatea tarilor europene si preturile care au crescut de-a lungul anilor” .

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Sectiune



Related