Bosch desfasoara campaniile "Vino sa vezi cum lucrezi cu Skil" si "Incepe curatenia de primavara"

In perioada 29 martie – 21 aprilie, Bosch si Obi lanseaza campania "Vino sa vezi cum lucrezi cu Skil" prin intermediul careia orice achizitie a unei scule electrice Skil in timpul prezentei echipei Skil in magazinele Obi va fi premiata pe loc, in functie de valoarea cumparaturilor, cu o lanterna frontala cu leduri sau un set cu 60 de piese, informeaza un comunicat emis de companie.

O alta campanie Bosch – "Incepe curatenia de primavara" –, de data aceasta realizata impreuna cu Dedeman in perioada 29 martie – 25 aprlie, ofera clientilor Dedeman care aduc o scula electrica veche, indiferent de marca, o reducere de 20% la achizitia unei scule de mesterit Bosch sau a unui aparat de masura Bosch.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related