Bosch si Dedeman promoveaza produsele Skil prin campania "Ai Skil, ai timp si pentru distractie"

Intre 1 martie – 31 mai 2012, Skil, unul din brandurile de scule electrice ale concernului Bosch, si lantul de magazine Dedeman lanseaza campania "Ai Skil, ai timp si pentru distractie", informeaza un comunicat de presa Bosch.

Mesajul pe care campania incearca sa il comunice este faptul ca sculele electrice Skil le ofera posesorilor mai mult timp de distractie, datorita faptului ca permit terminarea mai rapida a unei lucrari.

Campania confera tuturor clientilor Dedeman, care achizitioneaza orice scula electrica Skil, dreptul de a participa la trei trageri la sorti in cadrul carora pot castiga in total trei scutere Peugeot, 15 biciclete Giant si 45 de blendere Bosch. Tragerile la sorti pentru desemnarea castigatorilor vor avea loc pe 11 aprilie, 11 mai si 11 iunie.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related