Cif si Domestos desfasoara campania "Ritm si premii pe alese. Curatenia bine-ti iese!"

Cif si Domestos, branduri Unilever, le ofera consumatorilor premii in valoare totala de 112.394 lei prin intermediul campaniei promotionale "Ritm si premii pe alese, Curatenia bine-ti iese!", creata de Grupul McCann Erickson.

Persoanele care achizitioneaza in perioada 1 martie - 30 aprilie 2012, produsele participante la campanie, semnalizate prin stickere ce au inscriptionat sloganul campaniei: "Ritm si premii pe alese, Curatenia bine-ti iese!", pot participa la tragerea la sorti pentru unul dintre premiile promotiei trimitand codurile de pe ambalaj prin SMS sau inscriindu-le pe site-ul campaniei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar


Comentarii

Simona Aurelia
acum 7 ani
sunt de calitate dar sunt eficiente si de mare in baie si bucatarie ,astfel castigam timp si curatenie la superlativ



Related