Despartirea de Kraft aduce schimbari la nivel de strategie pentru Mondelez

Mondelez International, compania globala de gustari descentralizata din Kraft Foods, va adopta o strategie de marketing diferita, mai potrivita pe pietele in crestere rapida decat in sectorul alimentar din SUA, potrivit WARC.

Kraft este in prezent divizat in doua entitati: una pastreaza numele de Kraft si se concenteaza pe brandurile alimentare din America de Nord, cealalta este Mondelez International si se ocupa de portofoliul de snack-uri.

"Una dintre frumusetile gustarilor […] este faptul ca in ceea ce priveste comportamentul consumatorilor de pe glob, acesta este mai curand consistent decat diferit. Oamenii mesteca guma aproape peste tot si mananca ciocolata", a spus Mary Beth West, Chief Marketing Officer Mondelez International, care se ocupa de promovarea brandurilor Oreo, Trident si Tang.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related