15 ani de Discovery Channel in Romania: evolutia brandului si a perceptiilor romanilor, actiuni de marketing, planuri de viitor

15 ani de Discovery Channel in Romania: evolutia brandului si a perceptiilor romanilor, actiuni de marketing, planuri de viitor

In urma cu 15 ani, Discovery a devenit disponibil pentru spectatorii din Romania, odata cu semnarea primelor contracte cu companiile de cablu locale. De atunci, Discovery Channel ramane televiziunea care ne arata cum functioneaza lumea din jur, prin intermediul unor personaje reale, experti si pionieri in domeniile lor, care reusesc sa ne transmita pasiunea pentru ceea ce fac si sa ne faca curiosi sa aflam mai mult. Despre evolutia brandului in ultimii ani, ce il face unic si ce public ii este fidel, ce campanii de comunicare au fost lansate de-a lungul timpului, cum este gestionata comunicarea brandului in social media si ce planuri noi are Discovery pentru telespectatori ne spune Ada Roseti la BrandLife.  

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Sectiune



Related