Mia Deaconu (Fashion House): Criza, oportunitate pentru magazinele outlet. Vizite mai rare, cumparaturi mai valoroase

Mia Deaconu (Fashion House): Criza, oportunitate pentru magazinele outlet. Vizite mai rare, cumparaturi mai valoroase

Inainte sa devina responsabila de activitatile de marketing Fashion House, Mia Deaconu a lucrat pe pozitia de Brand Executive Mid & Low Brands la Philip Morris. Relatia cu Fashion House a inceput chiar odata cu lansarea conceptului pe piata din Romania, in 2008. Pe scurt, "trimis CV, interviu, vazut-placut si la treaba!", ne-a spus Mia. "Mi-am dorit foarte mult sa contribui la lansarea si consolidarea acestui nou concept de retail pe piata din Romania, dupa ce facusem cateva vizite in outleturile din Spania, Italia si Germania. Mi-a placut foarte mult experienta de shopping pe care am avut-o in aceste centre din strainatate, si m-am bucurat ca si noi, in Romania, vom avea o astfel de oportunitate".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


FCB Bucharest

Cu o istorie si o experienta de peste 140 de ani in domeniul comunicarii, reteaua globala FCB include 150 de agentii in 90 de tari, avand peste 8.000 de angajati si este parte a Interpublic Group of Companies. In... vezi detalii »

Oameni

Sectiune



Related