Heineken a dedicat ambalajul dozelor sale ultimelor 6 finale Champions League

Cu ocazia UEFA Champions League, Heineken desfasoara o campanie prin care comercializeaza in lanturile de hipermarket-uri pachete de colectie ce contin 6 modele diferite de doze si un set de 6 coastere, fiecare corespunzand unui model de doza.

Design-ul celor 6 doze a fost realizat de agentia de design a Heineken International: Oktober din Olanda. Ele au la baza design-ul dezvoltat de UEFA cu ocazia fiecarei finale.

Comercializarea acestor doze de colectie a inceput in martie si se va termina cel mai probabil la mijlocul lunii acesteia odata cu epuizarea stocurilor.

Potrivit reprezentantilor Heineken, scopul a fost de a oferi consumatorilor marcii, fani UEFA Champions League o experienta aparte cu produsul care sa reflecte in acelasi timp parteneriatul de lunga durata cu cea mai importanta competitie fotbalistica inter-cluburi. Pachetul este, de asemenea, in sine o colectie pentru iubitorii de UEFA Champions League si Heineken.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related