ADN-ul brandului, in centrul strategiei Sony

In urma preconizarii unor pierderi totale de 4,8 miliarde EUR pentru anul fiscal incheiat la sfarsitul lunii martie 2012, Sony se intoarce la vechile valori care au facut brandul cunoscut, informeaza Warc. Pentru aceasta, Kazuo Hirai, noul CEO Sony care a preluat functia luna aceasta, si-a propus sa reorganizeze compania in jurul "ADN"-ului brandului care in trecut a dezvoltat o serie de produse primite cu succes de catre consumatori.

"Este timpul ca Sony sa se schimbe", a spus Kazua Hirai. "Cum facem ca acest lucru sa se intampla va determina daca Sony va reveni sau nu".

Noul CEO al companiei Sony isi propune consolidarea procesului de luare a deciziilor, realizarea de investitii selective pe termen lung, lansarea de produse inovative si compensarea celor 8 ani in care divizia de televizoare a inregistrat pierderi. In acest sens, zonele pe care compania se va axa vor fi cele de imaging, gaming si mobile, beneficiind de 70% din bugetul de cercetare si dezvoltare, pentru ca pana in anul 2014 85% din profitul operational sa fie realizat de aceste sectoare.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Branduri

Oameni

Pozitii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related