Brands & Communities: mituri despre comunitatile de brand, beneficii si "fotbal adevarat"

Brands & Communities: mituri despre comunitatile de brand, beneficii si "fotbal adevarat"

Evenimentul Brands & Communities ce a avut loc astazi in incinta hotelului Novotel, si-a propus sa aduca in discutie diferite perspective de intelegere a modului in care iau nastere si functioneaza comunitatile de brand. Pentru a afla care sunt motivele necesitatii unei comunitati pentru brand, ce rol joaca in strategia de marketing dar si de business, primul panel al conferintei i-a avut drept speakeri pe Diana Ceausu, Senior Strategic Planner la McCann Erickson Romania, Cristina Gherman, Senior Brand Manager la Timisoreana, Ruxandra Mocanu, Consumer Marketing Manager SEE la Discovery Networks CEEMEA, Oana Nedelea, Social Media Strategist la G2 Romania si StelaToderascu, Sales Support & Digital Activation Manager Avon Romania.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Geometry

Suntem o agentie full service, parte a grupului WPP, care functioneaza pe piata romaneasca din 1992. Prietenii mai vechi ne stiu dupa numele anterioare (Grey, respectiv G2). Din iunie 2013 a luat nastere un nou grup... vezi detalii »

Sectiune



Related