Ce influenteaza consumatorii: online vs. word-of-mouth

Conform unui studiu Eccomplished, atunci cand realizeaza o achizitie consumatorii acorda o atentie mai mare recomandarilor online decat de recomandarilor traditionale word-of-mouth, informeaza Econsultancy.

Aproape o treime dintre respondenti (31%) au spus ca recomandarile online i-au ajutat in decizia de cumparare, comparativ cu 23% care au spus ca s-au sfatuit cu prietenii ori familia.

18% dintre cei intervievati au raspuns ca citesc comentarii la articole online, 15% ca vad produsul in magazine inainte de a-l cumpara si doar 6% au spusca au cautat sfaturi in social media. In cazul respondentilor cu varste intre 18-34 ani utilizarea social media pentru formarea deciziilor de achizitie a crescut pana la 11%.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related