Call for papers: Brand Activation Strategy, un eveniment SMARK KnowHow

Call for papers: Brand Activation Strategy, un eveniment SMARK KnowHow

Luna iunie marcheaza organizarea, sub umbrela SMARK KnowHow, a primei editii  Brand Activation Strategy, eveniment dedicat strategiilor de activare a brandurilor din Romania. In contextul diversificarii canalelor de interactiune dintre branduri si publicul tinta, este din ce in ce mai important ca strategia de marketing sa se concentreze pe crearea unei legaturi pe termen lung cu utilizatorii finali, activarea marcii prin crearea unor experiente memorabile reprezentand una dintre tacticile de succes.

Astfel, aceasta prima editie a Brand Activation Strategy va puncta cateva aspecte esentiale pentru profesionistii in marketing in ceea ce priveste activarea marcilor, de la strategie  la implementare, trecand prin alegerea platformei de comunicare si a mixului de canale cu cel mai mare potential in a crea o experinta de impact pentru publicul tinta.

SMARK invita deci agentiile de media, research, creatie, digital si  cercetare de piata, precum si specialistii si consultantii in domeniu sa trimita propuneri de continut relevant in vederea includerii acestora in programul evenimentului. Acestea trebuie trimise la adresa [email protected], pentru Adriana Lungu, pana la data de 14 mai 2012.

Cele mai interesante dintre propunerile trimise vor fi selectate si introduse in programul evenimentului Brand Activation Strategy 2012. In cadrul procesului de selectie vor avea prioritate propunerile care abordeaza urmatoarele teme:

- Modalitati de targetare in activarile de brand
- Tipuri de studii de piata folosite pre si post campanii de activare
- Campanii de activare de succes
- Mijloace de masurare a rezultatelor unei campanii de activare, in diferite canale
- Activarea de brand – considerente strategice : imagine sau vanzari?

Sunt incurajate si propunerile de subiecte noi, in masura in care acestea se afla in aria de interes a evenimentului.

SMARK KnowHow reprezinta seria de evenimente de marketing organizate pe diferite teme de interes pentru marketeri care vor acoperi, in 2012, o gama larga de preocupari din aria lor de responsabilitate. Brand Activation Strategy este cel de-al doilea eveniment de anul acesta si primul dedicat definirii platformelor de brand si a strategiilor de activare.

SMARK este o sursa de knowledge, o platforma de informare si consultanta in industrie pentru membrii comunitatii locale de marketing: publishing, evenimente de profil, rapoarte de cercetare in sistem sindicalizat etc. 

SMARK este o marca a Blue Idea, alaturi de IQads, cel mai citit produs media in limba romana dedicat industriei de advertising.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Oameni

Sectiune



Branded


Related