Cristian Mogodici (Wu Xing): Aproape un sfert din cifra de afaceri Wu Xing e reprezentata de restaurante

Cristian Mogodici (Wu Xing): Aproape un sfert din cifra de afaceri Wu Xing e reprezentata de restaurante
Cristian Mogodici si Sabin Cernea

In cadrul unui eveniment organizat astazi, reprezentantii Wu Xing, Sabin Cernea (Presedinte, Wu Xing) si Cristian Mogodici (Director Marketing, Wu Xing), au discutat despre planul de dezvoltare si de imbunatarire a portofoliului de produse Wu Xing. Astfel, incepand cu luna mai, brandul de mancare chinezeasca va introduce produse noi in portofoliul sau, iar toate preparatele vor fi grupate pe categorii distincte. Fata de gama clasica, Wu Xing Wok, brandul a lansat Smart Wok, gama de produse la 200 grame, iar de la 1 iunie va lansa si Panda Wok, categoria destinata copiilor.

Despre obiectivele Wu Xing pentru anul in curs, strategia de comunicare si de dezvoltare, tipologia si planul de educare a consumatorilor si importanta research-ului, am discutat cu Cristian Mogodici (Director Marketing, Wu Xing).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Craft Interactive

Suntem agenție de performance marketing. Construim mixul ideal de soluții digitale integrate, cu care creștem performanța și notorietatea business-urilor. Suntem specializați în Strategie digitală, UX Design,... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Related