Evolutia Wu Xing in 2012: cifra de afaceri de 2 milioane EUR, obtinuta in procent de 60% din livrarile la domiciliu

Evolutia Wu Xing in 2012: cifra de afaceri de 2 milioane EUR, obtinuta in procent de 60% din livrarile la domiciliu

In ultimul an, Cristian Mogodici (Marketing Manager, Wu Xing) a observat aparitia a tot mai multi jucatori pe piata de mancare fast food cu specific chinezesc. Decizia proprietarilor de restaurante de a intra in acest segment vine ca masura de compensare a scaderilor inregistrate pe segmentele traditionale in care activau. 

In 2012, Wu Xing a atins o cifra de afaceri de 2 milioane EUR, reprezentata in procent de 60% din livrarile la domiciliu. Dupa deschiderea a doua restaurante, Wu Xing a inregistrat o crestere a vanzarilor de 40% fata de 2011, iar in perioada de comunicare a deschiderii magazinului din Centrul Istoric, numarul comenzilor la domiciliu a crescut cu 30%.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Craft Interactive

Suntem agenție de performance marketing. Construim mixul ideal de soluții digitale integrate, cu care creștem performanța și notorietatea business-urilor. Suntem specializați în Strategie digitală, Branding,... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related