P&G decide sa schimbe sistemul cutiilor de Tide Pods dupa ce mai multi copii au inghitit capsulele de detergent

P&G a publicat un anunt pe site-ul corporate in care raspunde la stirile din ultimele zile, potrivit carora mai multi copii au inghitit capsule de Tide Pods lasate nesupravegheate, atragand inca o data atentia asupra instructiunilor de folosire, dar si prin decizia de a dubla capacul cutiei in care sunt ambalate capsulele de detergent.

Functionalitatea ambalajului Tide Pods a fost testata inainte de lansare prin proiectarea imaginilor 3D intr-un magazin virtual. In urma acestor teste s-a observat ca oamenii ignorau produsul, asa ca s-a luat decizia de a crea un ambalaj transparent, care a luat forma unui bol in care capsulele sunt vizibile. Acestea la randul lor au si culorile traditionale Tide – alb, albastru, portocaliu. Sute de copii au confundat capsulele cu bomboane, asa ca s-au intoxicat cu detergent si au avut nevoie de ingrijiri medicale.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related