Coca-Cola deruleaza campania "Lasa-te cuprins de nebunia fotbalului"

Cu ocazia Campionatului European de Fotbal UEFA EURO 2012, Coca-Cola deruleaza campania promotionala "Lasa-te cuprins de nebunia fotbalului", in cadrul careia ofera bilete la EURO 2012, doze de Coca-Cola de colectie si mingi personalizate semnate de unul dintre jucatorii Echipei Nationale de Fotbal a Romaniei: Ciprian Marica, Razvan Rat, Alexandru Bourceanu sau Vlad Chiriches, informeaza un comunicat emis de McCann PR.

Pentru a se inscrie in campanie, participantii trebuie sa achizitioneze un produs promotional, Coca-Cola, Coca-Cola Zero sau Coca-Cola Light, si sa trimita codul alfanumeric de sub capac prin SMS la 1789 sau sa-l inscrie direct pe site-ul campaniei pana pe data de 17 iunie 2012.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related