Tesco lanseaza un instrument de monitorizare a trendurilor de cumparare pentru furnizori ca Unilever si Nestle

Tesco lanseaza un nou portal online pentru branduri precum Unilever si Nestle, cu ajutorul caruia acestea pot identifica trendurile in comportamentul de cumparare al clientilor, informeaza Marketing Week.

Tesco spune ca brandurile care vor folosi noul portal Tesco Connect pot identifica trendurile produselor, cu aceste date putand sa isi pregateasca urmatoarele promotii. Acest instrument este conceput pentru a da brandurilor mai multa vizibilitate cu privire la comportamentele de cumparare a clientilor si va fi pus in functiune in urmatoarele luni.

Tesco Connect a fost deja testat de branduri precum Innocent, Nestle si Unilever, acestea fiind de acord ca platforma ajuta la reducerea lipsei de produse de la raft.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related