Branduri din Regatul Unit care reduc continutul caloric din produsele lor

Cele 4 mari supermarketuri din Regatul Unit – Asda, Tesco, Morrisons, SainsBury’s -  impreuna cu cateva nume mari din randul companiilor alimentare din aceeasi zona si-au aratat sustinerea pentru "Department of Health Responsibility Deal", un plan al Ministerului Sanatatii care are ca scop reducerea cu 5 miliarde de calorii a dietei zilnice nationale si care este inspirat din varianta similara existenta deja in SUA, informeaza Marketing Magazine.

Companiile care si-au luat angajamentul pentru reducerea continutului caloric sunt: Asda, Marks&Spencer, Morrisons, Sainsbury’s, Tesco, Waitrose, Coca-Cola GB, Kerry Foods, Kraft, Mars, Nestle, PepsiCo, Premier Foods, Unilever, Beefeater si Subway.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Marks

Marks este un nou tip de echipa, iar fondatorii Marks sunt specialisti care vin atat din “lumea clientului”, cat si din “lumea agentiilor”; specialisti in domenii diferite –... vezi detalii »

Sectiune

Dictionar



Related