[Tineri marketeri] Iulia Dobromir (Nestle): Este un job unde nu iti permiti sa te relaxezi, trebuie sa fii mereu la curent si dornic sa afli ce se ascunde in spatele unui trend ori realitati sociale

[Tineri marketeri] Iulia Dobromir (Nestle): Este un job unde nu iti permiti sa te relaxezi, trebuie sa fii mereu la curent si dornic sa afli ce se ascunde in spatele unui trend ori realitati sociale

Iulia Dobromir a vrut sa cunoasca marketing-ul din toate laturile lui. A participat la coordonarea unor studii de piata, a fost promoter si a petrecut 3 ani intr-o agentie de BTL pana sa faca pasul spre o multinationala. 

Asa a ajuns la Nestle. Primul pas? Invatarea regulilor interne de conduita si cele mia frecvente abrevieri, notate la finalul unui carnetel, "astfel incat sa pot intelege despre ce vorbeau ceilalti".  

Primul job aici a presupus  coordonarea comunicarii cu fabricile Nestle pe categoriile dulciuri si bauturi, acestora urmandu-le alte doua categorii, inghetata si nutritie pentru copii. In 2014, Iulia a trecut la "marketing pur", intrand in echipa MAGGI unde se ocupa de coordonarea categoriei de baze pentru mancaruri: MAGGI Secretul Gustului, MAGGI Bors si MAGGI cuburi.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Related