[Tineri marketeri] Silvia Rusu (Unilever): Contactul cu agentiile incepe de cum intri in categorie, nu conteaza nivelul profesional. Diferenta este data de natura responsabilitatii care iti revine

[Tineri marketeri] Silvia Rusu (Unilever): Contactul cu agentiile incepe de cum intri in categorie, nu conteaza nivelul profesional. Diferenta este data de natura responsabilitatii care iti revine

Intr-o vreme, ne uitam inspre tinerii din agentii cu gandul de a-i descoase cat mai bine, ceea ce am si facut. Iar acum am decis ca e randul tinerilor marketeri sa iasa la inaintare. Am vrut sa aflam ce determina junioratul in marketing, care e nivelul de responsabilitate acordat tinerilor si din cine este formata cea mai tanara generatie a marketing-ului. 

Incepem cu Silvia Rusu, Junior Brand Manager Cif & Savo, si-a dorit sa lucreze intr-un domeniu creativ si strategic deopotriva. Dupa ce a terminat Administrarea Afacerilor si Comunicare si Relatii Publice, facute in paralel, Silvia a ales ruta marcomm-ului, pornind in Departamentul de achizitii de la Carrefour. S-a inclinat, apoi, spre partea de agentie, petrecand cativa ani in departamentele de CS ale Starcom MediaVest Group si Rusu+Bortun. Din 2014, o regasim in cadrul Unilever pe partea de brand management.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Dosare editoriale

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related