Traian Nastase (GfK) despre investitiile in social media in 2011 si 2012

In cadrul conferintei Marketing 360, Traian Nastase (Online Project Manager, GfK) a prezentat o cercetare online despre social media, despre bugetele investite de companii in social media si tendinte pe aceasta piata.

GfK a realizat o cercetare asupra companiilor care au investit in social media in anii anteriori sau care intentioneaza sa faca acest lucru in 2012, avand ca target persoanele responsabile de comunicare din companii. In total au fost 410 respondenti.

Conform rezultatelor studiului, investitiile in social media sunt in crestere, iar 50% dintre companiile care au facut campanii in acest mediu in 2010 au spus ca in 2011 au investit mai mult. In acelasi timp, 56% dintre cei care au facut campanii in 2011 au declarat ca isi vor mari bugetele destinate acestui mediu in anul in curs.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related