[Marketing Research 2012] Online Research: avantaje si dezavantaje in cercetarea online

[Marketing Research 2012] Online Research: avantaje si dezavantaje in cercetarea online

Tot mai multi dintre clientii agentiilor de research incep sa constientizeze avantajele oferite de cercetarea online, desi inca exista semne de intrebare legate de reprezentativitatea acesteia avand in vedere gradul de penetrare a internetului in Romania. Despre ce tool-uri folosesc agentiile de research in online, dar si cum se adapteaza la nevoia tot mai mare a cercetarii comportamentului din acest mediu, ne-au vorbit speakerii evenimentului Marketing Research 2012 in articolul de mai jos, urmand ca subiectul sa fie aprofundat miercuri, 27 iunie.

Adaptandu-se la noile tendinte din piata, Daedalus Group a dezvoltat Daedalus New Media Research, "unul dintre cele mai mari paneluri de cercetare din piata, care permite accesul clientilor la date de cercetare de calitate, in conditii de buget si de timing mai favorabile", ne-a spus Cristina Iordache (Senior Client Service, Daedalus Millward Brown). Mai mult, in ultimii ani Cristina a remarcat o crestere a cererilor de cercetare de piata utilizand metodologia online, fapt ce prognozeaza o crestere a cererilor pentru aceasta in viitor.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Sectiune



Related