Prima editie Scoala lui Andrei a oferit premii in valoare totala de peste 300.000 de Euro

Competitia Scoala lui Andrei se desfasoara in 2012 prin doua editii, informeaza un comunicat de presa Petrom.

Pentru editia ce s-a desfasurat in perioada mai-iunie, primele 10 echipe alese castigatoare de catre un juriu de specialitate si de catre public, prin vot, vor primi finantare de cate 5.000 de euro din partea Petrom pentru implementarea proiectelor lor. Astfel, castigatorii vor primi premii in valoare totala de peste 300.000 de Euro. Cea de-a doua editie va fi lansata in toamna lui 2012 si se va desfasura la nivel national.

In prima editie, elevii si profesorii din peste 900 de scoli din Romania au inscris proiecte care propun solutii pentru una din cele trei categorii ale competitiei: Mediu, Educatie & Cultura si implicare in comunitate. Cele mai multe proiecte au fost inscrise la categoria "Educatie si Cultura" (97), urmate apoi de proiectele incadrate la categoria "Implicare in comunitate" (33) si categoria "Mediu" (21).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Campanii

Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related