[Marketing Research 2012] Debate despre costurile unei cercetari online, reprezentativitate si sinceritatea respondentilor

[Marketing Research 2012] Debate despre costurile unei cercetari online, reprezentativitate si sinceritatea respondentilor

Ultimul panel a pus pe masa discutiilor subiecte controversate despre cercetarea online, printre care reprezentativitatea cercetarilor online, cum te poti asigura ca raspondentii sunt reali si sinceri, dar si in ce masura acestea sunt mai ieftine. Subiectele au fost abordate de Laurentiu Serghie (Managing Partner, Daedalus New Media Research), Traian Nastase (Online Project Manager, GfK Romania), Sorel Radu (Owner, eResearch) si Catalin Emilian (Gemius), sub moderarea lui Costin Radu (Managing Partner, The Geeks).

Primul subiect propus de Costin Radu a fost: Datele obtinute prin cercetare online nu sunt reprezentative.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Sectiune



Branded


Related