Studiu Daedalus Millward Brown despre barierele de achizitie online a produselor si serviciilor in Romania

Un studiu derulat de Daedalus Millward Brown in perioada noiembrie 2011 – ianuarie 2012 la initiativa 2Parale, Internet Corp si a The Geeks, parte a grupului Leo Burnett, a aratat care sunt principalele motive pentru care o parte dintre romani sunt reticenti in a face cumparaturi online, care este modalitatea de plata preferata si care este tipologia persoanelor care fac achizitii online, informeaza un comunicat emis de Leo Burnett Group.

Surse de neincredere:  designului produselor, comentariilor clientilor si modalitatile de plata

Studiul arata si ca majoritatea celor care au renuntat sa mai cumpere online sau nu obisnuiesc sa faca acest lucru isi motiveaza retinerea prin faptul ca nu au incredere sa cumpere produse pe care nu le vad. Neincrederea fata de plata online prin card bancar si taxele de livrare foarte mari sunt alte motive importante care impiedica achizitia online.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Oameni

Sectiune

Dictionar



Related