Georgiana Gheorghe (Presage) despre relatiile publice pentru IMM-uri

Agentia de relatii publice Presage a organizat astazi un eveniment in cadrul caruia Georgiana Gheorghe (Managing Partener si Fondator, Presage) a prezentat rezultatele financiare ale companiei in cei 4 ani de la lansare, cativa dintre clientii companiei si doua pachete noi de servicii de comunicare concepute special pentru start-up-uri si IMM-uri.

Dupa 4 ani de la lansarea Presage si 2 ani in care a lucrat pentru Danone de pe pozitia de Corporate Communication Manager, Georgiana a decis la jumatatea lunii iunie sa mearga pe drumul antreprenoriatului. Despre plecarea de la Danone Georgiana spune ca: “Sunt in continuare consultant extern pe o perioada determinata de 3 luni, pentru a continua programele incepute, pentru a asigura o continuitate normala a proiectelor si pentru a face hand-over-ul cu persoana care va veni”.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related