Tipuri de premii oferite in cadrul promotiilor pentru cele mai vandute categorii de produse vara

Apa, bauturile racoritoare, berea, inghetata si produsele cosmetice solare inregistreaza cele mai mare vanzari din an pe timpul verii, multe dintre aceste categorii beneficiind de o gama variata de campanii promotionale, se arata intr-un comunicat emis de Syscom Digital.

Conform comunicatului mai multe promotii s-au remarcat in ultima perioada: de la branduri de bere, la branduri de bauturi racoritoare sau de inghetata. Campaniile promotionale pentru bere ofera premii constand in principal in masini sau doze de bere. Cu Skol, participantii pot castiga un Porsche Boxster, excursii la Mamaia si doze de bere, cu berea Ciucas se pot castiga 10 Dacia Sandero, aparate foto si doze de bere, iar Timisoreana a oferit trei masini Skoda Octavia. Doar Tuborg alege sa ofere excursii la festivaluri muzicale din Anglia, Rusia, Danemarca sau Romania, alaturi de multe doze de bere.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Syscom Digital

Înființată în 2009, Syscom Digital este o agenție de marketing interactiv, care derulează proiecte complexe de consumer interaction și customer experience, integrând componente de mobile, online și... vezi detalii »

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related