Povestea unui muzeu "cool": relansarea, profilul vizitatorilor si comunicarea Muzeului Grigore Antipa

Povestea unui muzeu "cool": relansarea, profilul vizitatorilor si comunicarea Muzeului Grigore Antipa

La 1 septembrie 1989, cand Dr. Aurora Stanescu a venit sa lucreze la Antipa, muzeul arata imbatranit, cu peretii vopsiti pana la jumatate, cu pardoseala acoperita cu linoleum si etichete invechite. “Avea parfumul lui de muzeu vechi si iti dadea sentimentul ca te arunca undeva in timp, cu foarte multi ani in urma”, isi aminteste Seful Departamentului de Relatii publice, Marketing Cultural si Programe Educative al Muzeului National de Istorie Naturala ''Grigore Antipa'' din Capitala.

Intre timp conditia precara a muzeului, dar si pretentiile crescute ale vizitatorilor cu acces la institutii de profil moderne din afara granitelor, au dus la o necesitate iminenta de renovare si modernizare a Muzeului Antipa. Intrega treansformare a avut loc in perioada februarie 2009 - septembrie 2011, timp in care muzeul a fost inchis. Odata cu redeschiderea, publicul a putut vedea roadele asteptarii, de aceasta data calcand pragul unei insitutii moderne, cu informatii afisate de diplayere si vitrine completate de artificii sonore care sa reconstituie cat mai fidel fragmentele prezentate in diorame.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Sectiune



Related