Cele mai puternice 50 de branduri romanesti

Borsec conduce Topul celor mai puternice 50 de branduri romanesti, editia 2012, fiind urmat de Gerovital, Dorna, Poiana, La Dorna, Plafar, Cris-Tim, Kandia, Napolact si Fares.

Clasamentul are la baza un studiu realizat de catre Unlock Market Research pentru revista Biz si a fost lansat in cadrul conferintei BrandRo.

In topul din acest an au intrat patru noi marci romanesti: Caroli, Adria, Silva si Dedeman. Cresteri mari in 2012 au inregistrat branduri precum Fares, Dero, Elmiplant, Pate Bucegi si Arctic. Categoria alimente, respectiv sub-categoria mezeluri, a cunoscut, de asemenea, o crestere, Cris-Tim fiind unul din brandurile ce se regaseste in primele 10 marci romanesti in 2012. Anul trecut topul celor mai puternice marci romanesti indica ascensiuni ale produselor alimentare si ale celor de igiena personala si scaderi pentru categoriile de servicii, bunuri de folosinta indelungata si bauturi alcoolice.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related