Eveniment SMARK KnowHow: Luxury & Aspirational Brands 2012

Eveniment SMARK KnowHow: Luxury & Aspirational Brands 2012

Pe 8 octombrie are loc Luxury & Aspirational Brands 2012, un nou eveniment SMARK KnowHow organizat pentru profesionistii din marketing si comunicare din Romania.

Luxury & Aspirational Brands este primul eveniment dedicat brandurilor de lux din Romania si isi propune sa contribuie la o intelegere mai buna a modului in care functioneaza acest segment de piata.

In contextul scaderii semnificative a puterii de cumparare in ultimii 3 ani si a scaderii vanzarilor in majoritatea sectoarelor de activitate, din ce in ce mai multe branduri de lux isi fac simtita prezenta pe piata din Romania. De asemenea, majoritatea categoriilor din FMCG incearca sa-si mareasca profitabilitatea prin lansarea de produse noi cu valoare adaugata mare. In aceste conditii, ne punem cateva intrebari: Mai este Romania considerata o piata emergenta? Este Romania o tara care apreciaza luxul sau nu?  Care sunt cele mai dorite branduri in Romania?

Principalele teme care vor fi dezbatute in cadrul conferintei sunt:
-     Specificul pietei de lux din Romania, dupa 3 ani de criza
-     Specificul comportamentului consumatorului pe diferite categorii de produse de lux
-     Branduri de lux vs. branduri aspirationale
-     Strategii de marketing  de succes pentru branduri de lux sau extensii premium de brand
-     Targetarea si alegerea celui mai eficient mix de comunicare
-     Elementele care pot ajuta la constructia unui brand de lux, de la branding pana la serviciile de vanzare si post vanzare, precum si mecanisme de loializare.

Evenimentul este structurat in 3 paneluri care aduc laolalta oameni cu experienta din mai multe zone de expertiza: cercetare de piata, strategie de marketing, branding, media, evenimente, consultanta, etc.

Panelul introductiv pune accent pe intelegerea culturii romanilor si a atitudinii lor vizavi de lux si pe evolutia  jucatorilor din aceasta piata in ultima perioada.

In acest panel isi vor expune punctul de vedere reprezentanti din media, cercetare si consultanta care au o viziune de ansamblu asupra pietei de lux din Romania, atat a consumatorilor, cat si a marcilor prezente: Alice Mihai (Business Development Director, ISRA Center), Ionut Bonoiu (Redactor Sef, Forbes Romania), Dinu Bumbace (Advisory Partner, KPMG) si Marian Marcu (Managing Partner, Novel Research).

Cel de-al doilea panel al conferintei face pasul de la realitatile pietei la nivel macroeconomic la modele concrete de business ale unor branduri premium sau de lux, din diferite domenii de activitate: retail, FMCG, servicii, fashion, exemplificand prin strategiile de marketing diferite. De asemenea, vom vedea ce conteaza cel mai mult pentru un brand de lux: inovatia, povestea din spate, brandingul sau strategia de comunicare.

Invitatii din acest panel sunt: Stefan Liute (Strategy Director, Storience), Calin Hertioga (Senior Consultant, Interbrand), Mikael Fredholm (CEO, World Class International), Alina Tudose (Managing Director & Head of Strategy, CohnandJansen JWT) si Lorina Seres (General Manager, Azay Romania).

Ultimul panel merge pe firul rosu al conferintei de la nivel macro la specificul activitatii de marketing in acest domeniu, abordand un alt subiect la fel de important pentru business-urile care opereaza pe piata de lux: targetarea publicului tinta, de la identificarea si atragerea lui, la folosirea celor mai eficiente modalitati de comunicare si, nu in ultimul rand, a celor mai relevante mecanisme de loializare.

Vor acoperi aceste subiecte cu studii de caz concrete din activitatea lor: Adrian Pascu (Brand Manager, Porsche Romania), Dana Petcu (Country Manager, Dior Romania) si Raluca Mihalachioiu (General Manager, The Public Advisors).

Informatii complete despre eveniment si despre inscriere sunt disponibile pe site-ul oficial. Pentru toti cei care se inscriu pana la data de 25 septembrie 2012 este disponibil un pret de tip early bird.

Luxury & Aspirational Brands este un eveniment organizat sub umbrela SMARK KnowHow. Partenerii evenimentului sunt: IQads, Money.ro, Money Magazine, Realitatea.net, Agrafa, Luxury Magazine, The Money Channel, Forbes, Business24, Ziare.com, Zumzi, Casa de Traduceri si Radio Guerrilla.

SMARK este o sursa de knowledge, o platforma de informare si consultanta in industrie pentru membrii comunitatii locale de marketing: publishing, evenimente de profil, rapoarte de cercetare in sistem sindicalizat etc. SMARK este o marca a Blue Idea, alaturi de IQads, cel mai citit produs media in limba romana dedicat industriei de advertising.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Cohn&Jansen JWT

We're always looking for relevant and visible ideas that take into account the cultural and social context of the world we’re in. Strategy & planningWe turn insights into relevant communication strategies.... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Related