Luxury&Aspirational Brands 2012. Ultimele doua zile de early bird

Luxury&Aspirational Brands 2012. Ultimele doua zile de early bird

Pe 8 octombrie 2012 are loc Luxury&Aspirational Brands 2012, un nou eveniment din seria SMARK Know How dedicat profesionistilor din marketing si comunicare. Mai sunt doar doua zile in care puteti beneficia de oferta speciala de tip early bird pentru inscrierea la eveniment.

Luxury & Aspirational Brands 2012 este primul eveniment dedicat acestei piete in Romania si isi propune sa contribuie la o intelegere mai buna a modului in care aceasta functioneaza.

Conferinta este structurata in 3 paneluri care aduc laolalta profesionisti cu experienta din mai multe zone de expertiza: cercetare de piata, strategie de marketing, branding, media, evenimente, consultanta etc: Ionut Bonoiu (Redactor Sef, Forbes Romania), Dinu Bumbacea (Advisory Partner, KPMG), Mikael Fredholm (CEO, World Class International), Calin Hertioga (Senior Consultant, Interbrand Zurich), Stefan Liute (Strategy Director, Storience), Marian Marcu (Managing Partner, Novel Research), Alice Mihai (Business Development Director, ISRA Center), Raluca Mihalachioiu (General Manager, The Public Advisors), Adrian Pascu (Brand Manager, Porsche Romania), Dana Petcu (Country Manager, Dior Romania), Lorina Seres (General Manager, Azay Romania) si Alina Tudose (Managing Director&Head of Strategy Cohn&Jansen JWT).

Acestia vor acoperi urmatoarele teme :
-     Specificul pietei de lux din Romania, dupa 3 ani de criza, in context international
-     Specificul comportamentului consumatorului pe diferite categorii de produse de lux
-     Branduri de lux vs. branduri aspirationale
-     Strategii de marketing  de succes pentru branduri de lux sau extensii premium de brand
-     Targetare si alegerea celui mai eficient mix de comunicare
-     Elementele care contribuie la constructia unui brand de lux de la inovatie si branding, pana la mecanisme de loializare

Inscrierea la eveniment se face pe site-ul dedicat, pana pe 5 octombrie 2012.

Luxury & Aspirational Brands este un eveniment organizat sub umbrela SMARK KnowHow. Partenerii evenimentului sunt: Business24, Ziare.com, Luxury Magazine, Forbes, Realitatea.net, Money.ro, Money Magazine, The Money Channel, Agrafa, Casa de Taduceri, Zumzi, Radio Guerrilla si IQads.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Cohn&Jansen JWT

We're always looking for relevant and visible ideas that take into account the cultural and social context of the world we’re in. Strategy & planningWe turn insights into relevant communication strategies.... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related