Studiu ISRA Center: Beneficiile de imagine NU sunt principalii driveri ai dorintei romanilor de a detine "luxury goods"

Studiu ISRA Center: Beneficiile de imagine NU sunt principalii driveri ai dorintei romanilor de a detine "luxury goods"

ISRA Center a finalizat un raport de cercetare dedicat pietei de lux din Romania, urmarind perceptiile si atitudinile romanilor vizavi de lux. Pana sa fie dezvaluite toate rezultatele studiului la conferinta Luxury & aspirational brands, de pe 8 octombrie, am vorbit cu Alice Mihai  (Business Development Director, ISRA Center) despre nevoia unui astfel de raport, structura lui si cum le poate fi util celor prezenti la eveniment, dar si despre cateva dintre concluziile rezultate in urma cercetarii. 

Alice Mihai lucreaza in cercetarea de piata de 12 ani, este psiholog si Membru QRCA ca Moderator Profesionist si are MA in Psihologie Economica si Organizationala la Universitatea din Bucuresti. Ea va deschide primul panel al conferintei Luxury & aspirational brands, unde va discuta alaturi de Ionut Bonoiu (Redactor Sef, Forbes), Marian Marcu (Managing Partner, Novel Research) si Dinu Bumbacea (Advisory Partner, KPMG) despre piata de lux din Romania in context international

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related