Alexandru Dobre (Sales Manager, BMW Romania) despre programul de mystery shopping implementat de BMW

Alexandru Dobre (Sales Manager, BMW Romania) despre programul de mystery shopping implementat de BMW

In cadrul evenimentului Mystery Shopping Day, Alexandru Dobre (Sales Manager, BMW Romania) a pezentat sistemul de mystery shopping implementat de brandul de automobile BMW pentru angajatii din Romania inca din anul 2011.

In contextul in care inainte de 2008 aproximativ 90% din automobilele BMW erau achizitionate cash, brandul a ajuns ca in acest moment sa vanda acelasi procent de automobile (aproximativ 90%) prin leasing. Astfel, s-a simtit nevoia ca echipele de vanzari sa fie antrenate pentru a gestiona aceasta schimbare si pentru a creste gradul de satisfactie a clientilor.

La inceputul studiului de mystery shopping, numarul de reclamatii venite din partea clientilor era destul de ridicat. Printre problemele mentionate de Alexandru Dobre se numara atitudinea aroganta a consilierilor de vanzari, timpul de reactie foarte lung al acestora, numarul mic de test drive-uri realizate cu clientii sau prezentarea insuficienta a produselor, lucruri care au dus catre o satisfactie scazuta a clientilor.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Branduri

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Related