Conferinta Romanian Youth Focus 2012 - Un nou eveniment din seria SMARK KnowHow

Conferinta Romanian Youth Focus 2012 - Un nou eveniment din seria SMARK KnowHow

Pe 13 si 14 decembrie va avea loc Romanian Youth Focus 2012, un nou eveniment SMARK KnowHow adresat profesionistilor din marketing si comunicare din Romania. Conferinta se va desfasura la Hotel Intercontinental (Sala Fortuna Est), intre orele 9:00 si 14:00.

Aflata la prima editie, Romanian Youth Focus 2012 este o conferinta dedicata tinerilor si brandurilor ale caror portofolii includ produse sau servicii pentru tineri, acest segment aflat in continua miscare si atat de relevant pentru dezvoltarea pe termen mediu si lung a brandurilor.

Piata de bunuri si servicii adresate tinerilor este una dificila din cauza puterii de cumparare reduse a publicului pe care il targeteaza, pe de o parte, respectiv a numeroaselor si diferitelor segmente demografice care il alcatuiesc si a influentei asupra cheltuielilor familiei pe care o au tinerii, pe de alta parte. In plus, adolescentii si tinerii adulti sunt adesea cei care seteaza trendurile care sunt adoptate de celelalte grupuri demografice si ei sunt cei care vor face obiectul acestui eveniment.

Romanian Youth Focus 2012 abordeaza aspecte esentiale pentru profesionistii care lucreaza in marketing si comunicare pentru branduri care targeteaza tinerii, fie ca vorbim despre adolescenti (14-21 ani) sau despre adulti (21-29 ani). De altfel, acest public tinta este subiectul mai multor posibile segmentari demografice si atitudinale, datorita caracterului sau foarte eterogen.

Principalele teme care vor fi dezbatute in cadrul conferintei sunt:
-  Profilul tinerilor: atitudini, comportamente de consum, tipologii, trenduri
-  Ce este relevant in comunicarea cu tinerii? Continut media, canale de comunicare, insight-uri
-  Studii de caz si cele mai bune practici din diferite domenii: tehnologie, servicii, moda, lifestyle, FMCG

Evenimentul este structurat in 4 paneluri, pe durata a doua zile si reuneste profesionisti din mai multe zone de expertiza: cercetare de piata, sociologie si psihologie, creatie publicitara, strategie de marketing, digital media, entertainment s.a.

Prima zi (joi, 13 decembrie) este compusa din doua paneluri. In primul se va dezbate profilul tinerilor romani, fiind oferite raspunsuri la cateva dintre intrebarile pe care ni le punem in demersul nostru de a avea o comunicare eficienta cu ei: Cine sunt tinerii romani? Ce atitudini si comportamente de consum ii caracterizeaza? Ce valori au? In ce cred si ce ii motiveaza?

La aceste intrebari vor raspunde: Radu Bogdan (Managing Partner, Brennan Research & Consultants), Prof. Univ. Dr. Vintila Mihailescu (Seful Catedrei de Sociologie a Facultatii de Stiinte Politice din cadrul SNSPA), Alfred Dumitrescu (Managing Partner, Lighthouse Research & Marketing), Bogdan Theodor Olteanu (Managing Director, Bortun●Olteanu) si Teo (Stand Up Comedian).

Cel de-al doilea panel al conferintei continua povestea despre tineri, de data aceasta punand accent pe punctele de contact si elementele cheie in comunicarea cu acestia, fie ca vorbim despre cele mai relevante canale existente sau despre cele mai noi, despre comunitatile in care acestia traiesc si activeaza sau despre ce se face bine si ce nu in targetarea lor.

Invitatii din acest panel sunt: Dan Vatcu (Owner, Quadrant Interactive), Ana-Maria Olaru (Senior Strategic Planner, Cohn&Jansen JWT), Mihaela Alexandru (Qualitative Research Director, 360 Insights) si Serban Alexandrescu (Managing Partner, Headvertising).

Cea de-a doua zi a conferintei (vineri, 14 decembrie) este la randul ei structurata in doua paneluri si face trecerea de la aspectele teoretice din prima zi la studii de caz ale unor branduri care targeteaza tinerii.

Primul panel vine cu cele mai bune practici folosite de cateva branduri din diferite domenii de activitate in comunicarea cu tinerii romani, prezentate de: Adrian Preda (Creative Director, MRM Worldwide Romania), Adina Militaru (Director de Marketing Romania & Bulgaria, Puma Sports), Adina Vlad (Managing Partner, Unlock Market Research), Stefan Palarie (Head of Corporate Engagement, Scoala de Valori), Radu Pilat (Managing Partner, Heist Industries) si Mugur Patrascu (Managing Partner, iLeo).

Ultimul panel al conferintei surprinde unele dintre cele mai interesante subiecte pentru tinerii romani, fie ca este vorba despre branduri, influentatori, locuri sau continut media si modul in care acestea pot fi folosite in comunicarea cu ei.

Vor acoperi aceste subiecte: Andrei Botescu (Pionier Pegas), Eugen Erhan si Tudor Muscalu (Co-fondatori, Fredo & Pid'jin), Adina Antonie (PR Manager, Student din provincie), Vlad Mihai (Freelancer in ilustratie si graphic design) si Sergiu Floroaia (Stand Up Comedian, Partener Sector 7).

Informatii complete despre eveniment si despre inscriere sunt disponibile pe site-ul oficial. Pentru toti cei care se inscriu pana la data de 30 noiembrie 2012 este disponibil un pret de tip early bird.

Romanian Youth Focus 2012 este un eveniment organizat sub umbrela SMARK KnowHow. Partenerii evenimentului sunt: IQads, Realitatea.net, 24 FUN, Cariere, BIZ, The Industry, TATAIA, HotNews, Piata, Modern Buyer, Zumzi, Retail-FMCG., Ziare.com, Business24, Agrafa, Casa de Traduceri si Radio Guerrilla. Evenimentul este recomandat de IAA si UAPR si sustinut de City Grill.

SMARK este o sursa de knowledge, o platforma de informare si consultanta in industrie pentru membrii comunitatii locale de marketing: publishing, evenimente de profil, rapoarte de cercetare in sistem sindicalizat etc. SMARK este o marca a Blue Idea, alaturi de IQads, cel mai citit produs media in limba romana dedicat industriei de advertising.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Heist Industries

Fondata in 2012, Heist Industries este singura agentie specializata in community marketing, un nou model de comunicare, bazat pe continut, povesti reale, personalitati si relevanta, folosind cele mai noi canale si... vezi detalii »

Casa de Traduceri

Toti stim ca cel mai bine ne simtim acasa. Noi credem ca, exact ca oamenii, cuvintele au locurile lor, locuri in care se potrivesc cel mai bine si in care se simt ca acasa. Intelegem ca mutarile nu sunt niciodata... vezi detalii »

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related