eMAG de Black Friday: investitie de 200.000 EUR in infrastructura IT si o procedura noua de comanda pentru produsele din promotii

De Black Friday, eMAG se pregateste pentru un trafic de circa 700.000 de vizitatori in primele ore si la unul total de pana la 2 milioane pe parcursul intregii zile, astfel ca a investit suma de 200.000 de euro in infrastratura IT si a dezvoltat o procedura noua de comanda a produselor din promotii, precizeaza Radu Apostolescu (Vicepresedinte si Director de Dezvoltare eMAG) intr-un comunicat emis de antonescu pr&consulting.

Un studiu realizat de Daedalus Millward Brown arata ca 2.43 de milioane de romani intentioneaza sa cumpere de Black Friday, pe 23 noiembrie, se precizeaza in comunicat.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Campanii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related