Smartphone Shopper, noul instrument de cercetare lansat de Nielsen

In contextul unui acord de tip joint-venture cu furnizorul local de panel Inovaction Research, Nielsen lanseaza un nou instrument de cercetare, aplicatia pentru smartphone-uri Smartphone Shopper, care evalueaza experienta cumparatorilor utilizatori de smartphone-uri, oferind in acelasi timp insight-uri, grafice, precum si detalii despre vizita acestora de cumparare, potrivit unei informari din partea Nielsen Romania.

Aplicatia Nielsen utilizeaza scanari de coduri de bare, geo-location, fotografii si chestionare telefonice, oferind astfel motivatia din spatele achizitiei.

"Initiativa Smartphone Shopper reprezinta unul din pasii pe care ii vom face in urmatorul an pentru a ne apropia tot mai mult de consumatori. Apeland la Smartphone-uri, atat de prezente in viata consumatorilor, vom avea acces nemijlocit la tiparele de comportament atat de importante pentru companiile cu care colaboram", a declarat Catalina Laschon (Head of Quantitative Research, Nielsen Romania).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related