Cosmote organizeaza a cincea editie a programului de CSR "Mesaje de iubire – campanie de SMS-uri de Anul Nou"

Pentru al cincilea an consecutiv, Cosmote Romania sustine campania Mesaje de iubire, ce va fi promovata online in perioada 26 decembrie 2012 – 1 ianuarie 2013. Astfel, compania doneaza o parte din veniturile obtinute din SMS-urile trimise in prima zi a Anului Nou organizatiilor non-guvernamentale si fundatiilor care ajuta copiii bolnavi sau defavorizati, informeaza un comunicat Cosmote.

ONG-urile beneficiare la editia a cincea vor fi selectate in 2013, atunci cand se va afla si suma obtinuta din SMS-urile trimise de clientii Cosmote in prima zi din an. Pentru 2012, la a patra editie, Cosmote a anuntat ca doneaza un total de 45.000 EUR ONG-urilor incluse in program, urmand ca fiecare dintre acestea sa beneficieze de suma de 5.000 EUR. Organizatiile selectate de Cosmote pentru acest an au fost: Asociatia Telefonul Copilului, Asociatia Little People, Fundatia Dezvoltarea Popoarelor, Asociatia Caritas Bucuresti, Asociatia Autism Baia Mare, Asociatia Sfantul Stelian, Asociatia Renaitre Romania.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related