Air France regrupeaza 3 companii regionale sub o singura companie numita HOP!

Air France a regrupat cele 3 companii regionale pe care le detine – Brit Air, Regional si Airlinair – sub un nou brand: HOP!, linie aeriana care va efectua zboruri regionale ce vor face legatura intre orase din Franta si destinatii din aceeasi tara sau alte destinatii din Europa, anunta un comunicat DC Communication.

Air France a restructurat operatiunile pe rute medii si scurte ce inregistrau pierderi, in cadrul planului Transform 2015. Astfel, grupul detine acum trei zone complementare de activitate: Air France, HOP! si Transavia France.

Incepand cu vara 2013, HOP! va opera zboruri in reteaua interna din Franta, din Paris Orly, precum si de pe terminalul din Paris Charles de Gaulle, in colaborare cu Air France. Pe segmentul turistic, aflat in crestere, Transavia France va opera zboruri catre destinatii europene de la Paris Orly, precum si bazele regionale din Franta.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related